Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Memnuniyetiniz bizim önceliğimizdir.

Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için ürünün mesafeli satış sözleşmesinin 8. maddesinde belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir.

Güvenlik bandı açılmış/hasar görmüş ürünlerde değişim veya iade yapılamaz.

Sipariş oluştururken seçilen hediye paketlerinin ücret iadesi Mesafeli Satış Sözleşmesinin 8. maddesinde belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olması nedeniyle yapılmamaktadır.

Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim veya üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz için sitede bulunan Sipariş Takip sayfası başlığı altından ilgili siparişinizi bulup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır. İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 953489085 numaralı iade kodumuz ile Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim etmeniz gerekmektedir. Destek için 444 89 94 numaralı telefonu arayarak Longchamp Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.

Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.

Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

İade Adresi: Demsa Group Dağıtım Merkezi

Orel iş merkezi Eyüp Sultan Mahallesi Hoca Nasrettin Cad. No:10/ A4 Sancaktepe İstanbul/Türkiye

Sorunuzun cevabını bulamadınız mı?

Bize Ulaşın